پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند
سرخط خبرها

صنعت نمایشگاهی ایران درسطح جهانی

  • کد خبر: ۱۴۶۱۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
صنعت نمایشگاهی ایران درسطح جهانی
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: صنعت نمایشگاهی ایران می تواند ارزش افزوده درسطح جهانی ایجاد کند.

به گزارش شهرآرا نیوز، صیفی در نشست هم افزایی مدیران عامل نمایشگاه کشور افزود: کسانی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می کنند ابزار مهمی برای توسعه صادرات به حساب می آیند.

وی افزود: باید به توانمندسازی و سامان دهی قوانین این صنعت توجه بیشتری شود. گرچه با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی داریم، اما آمارها نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند،با این همه باز هم مواردی وجود دارند.

صیفی خاطرنشان کرد:عدم شناخت مدیریت معاصر رویداد یکی از همین موارد است،بسیاری از فعالان صنعت نمایشگاهی کشور شاید از دانش معمولی در این زمینه برخوردار باشند.


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: ترویج صنعت دانش نمایشگاهی به همه دست اندرکاران کمک می کند که ضمن آشنایی با زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و محیط داد و ستد صنعت نمایشگاهی بتوانند ارتباطات بهتری با مخاطبان این حوزه برقرار کنند.


وی افزود:ارائه آموزش های علمی در زمینه برگزاری نمایشگاه یک ضرورت محسوب محسوب می شود.


صیفی خاطرنشان کرد: در واقع موفقیت صنعت نمایشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما دو‌عامل بازدیدکنندگان و غرفه داران و ضرورت برند سازی در صنعت نمایشگاه کشور نیز در این میان اهمیت دارد.


وی تاکید کرد:صنعت نمایشگاهی ایران نیز. توانسته با استفاده از تحقیقات بازار و ایجاد یک برند جهانی از نمایشگاه های ایران و توسعه آن ارزش افزوده ایجاد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->